Elikä tänne kirjoittelen oikeastaan" heräteostona" hankkimastani Lundbyn lisä(kellari kerros) osasta pari viikkoa sitten. Ensin olin itsekin yllättynyt et nyt mä sen hankin jota olin haaveillut aina silloin tällöin jo vuosien ajan. Olin miettinyt usein ett se on lasten juttu ja liian kallis mulle tekosyitä tekosyitten perään.Mutta nyt olen antanut itseni oikein hurahtaa mineilyyn luen kaiken mitä käsiini saan tutkin jokaisen nettisivun ja imen ideoita joitain olen jopa jo testannut.esim. löysin tapettien nettikaupasta mieleisiäni tapetteja (näinhän ei saisi tehdä) mutta copy paste:sin mieleiseni mallikuvan, liitin sen microsoft Wordiin ja pienensin sen 12% kokoiseksi ja ne 12%kuvat niitä liitin vierekkäin, alekkain niin monta kun vain A4 mahtuu ja tulostelin niitä ja omasta mielestä tuloksesta tuli kiva ja ihan erikeepperillä tapetoin avustajani kanssa kunhan olin itse raaputtanut vanhat tapetit kokonaan pois (vasemman puoleinen itse tapetoitu) .Ja hyllykön takaseinä levystä teimme ylimääräisen pikku seinän veskille josta tulee "kulta raitainen".Paljon pystyn itsekin tekemään mutta on myös paljon missä tarvitsen myös apua näkö ja liikunta vammani takia apua avustajiltani.

 

Tämän hetkinen taloni

003-normal.jpg

.

Sininen huone ja tigerin maalausteline ja itse piirretty taulu jonka tulen maalaamaan myöhemmin.Jalkalamppu on tehty pillistä varrastikusta hesen ketsuppi kupista ja tarroista.Etualalla itse taiteltu "kori" seinän materiaalia esim käsityö koriksi.

006-normal.jpg

Keltainen huone ja sinne tehtyjä tavaroita ja ensimmäinen yritys nukeksi. tästä tuli aivan liian suuri.ja palanen kattoa. katon kuvioinnin löysin myös netistä

004-normal.jpg

Suihkukoppi hieman vaiheessa. miten saisin suihkuun hanat ja suuttimen?

007-normal.jpg

Ensimmäinen santpaulia

011-normal.jpg